Sunday, 23 December 2012

Photo Contest : Be Yourself ! by Hanna Nabiella

comelnyaaa gambar ni. rasa nak letk banyak2 pulak. tapi nnti korang bosan pulak tngok. kan? HEHE

Mengikut syarat2 tu jugak, kita kena letak pic kita yg awesome kan. haa, amik tengok ni . suke tak2 ? hehe


we are rock ! :D

zaynmalik's

we awesome and we know it ! *dancing*
dalam syarat2 nya dinyatakan kena letak 1/2 tapi aku letk 3 . tkpee kan ? *mukasimpati* okey aku tahu tak dapat markah bonus pun tapi aku nk letk juga. Hoping For Success . love you all.

#maaf banyak2 sebab bahasakan diri 'aku'.ini atas faktor keselesaan and like what the title said " BE YOURSELF !" right ? *duckface*



thanks for reading . sile tinggalkan jejak anda

15 comments:

  1. hye dear~ thnks ye sudi join contest hanna ^^

    jom blogwalking dgn peserta2 lain :)
    http://www.farhanabiella.my/2012/12/senarai-peserta-photo-contest-be.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. okey takde masalah :) terima kasih yaa <3

      Delete
  2. wah... good luck..
    fiq pun dr contest yg sama..saje dtg jln2 n follow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gudluck jugak ! okey nk jln sne pulak. hihi.thanks :)

      Delete
  3. jogging dari arisyalee.blogspot.com^^

    ReplyDelete
  4. hye awk. jom join segmen ni. tak perlu tag2 org. hadiah pn best. jom jom!
    http://www.husnaalyas.my/2012/12/segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

    ReplyDelete
  5. singgah sini,jemput join giveaway CikBunny =) http://inspirebunny.blogspot.com/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  6. hai dari segmen yg sama. sy follow sini hehe
    http://www.kisahemasputih.com/

    ReplyDelete

awak , awak !
sile la komen sikit tande awak bace kite punye post ni .
penat kite tulis .
terime kasih banyak2 ye . sayang awak <3